Monday, February 26, 2007

PIRANG PUNTO SA BUHAY KO

1. Ininum kan sakuyang ama si mga alak na mamahalon na tinipon niya para sa sakuyang ordination. Huh. Kun aram ko sana sakuya palan nakatagama pigpainum ko na kuta sa barkada ko. Igwa pa man tada.
2. Dai talaga ako magiging abogado. Lihis na an dalagan na pagnagluwas sa seminaryo, diretsong magiging abogado. Ngonyan, dakul sa mga ex-sem an nasa call centers.
3. Sabi kan mga kaopisina ni Papa, dakul an nagsabi na an mga sinusurat ko igwang leftist leanings, kaya dapat bantayan akong marhay. Ano pa an labi sa pusngak?
4. Habo niya akong padumanon sa Amerika, ta makanos duman an mabuhay. Sabi ko 2 taon lang, maadal sana ako. Mayo pa akong nakuang simbag.
5. Sinabi ko na sa puso ko, gusto ko talagang magpadi. Hangos. Inum giraray.
6. Tinapos ko si papel ko sa semiotics asin Bikol poetry. Binasa ko sa seminaryo, contemporary philosophy, Hinapot ako kun tano ta an itum, kolor nin demonyo. Sabi ko baga endorser idto nin Biolink!
7. Edsa, anibersaryo. May problema si Kris. Paano ako makaduman sa Bangladesh?

No comments: