Saturday, June 28, 2008


san buenaventura, retrato ni kristian cordero

Gikan sa Sarong Libro nin Buhay sa Monasteryo
ni Rainier Maria Rilke


Ika, Kagurangnan, na nabubuhay sa ibong na harong—

Kun may panahon, na sa laog kan halawig na banggi,
ika sakuyang pinupurisaw kan sakuyang sunod-sunod na pagpamati—
ini ta: Bihira kong madangog na ika naghahangos.
Aram ko na nagsosolo-solo ka sa laog kan kwartong iyan.
Kun ika mapaha, mayong makua asin madara saimo
nin sarong baso nin tubig.
Naghahalat akong nagdadangog, parati. Ika, magpamati!
Yaon sana ako digdi.

Asin siring kaini, an pader sa satuyang pag-ultanan
manipison. Alagad ano ta dai ini kayang rumpagon
kan hibi nin siisay man satong duwa? Madalion ining
marurumpag,

dai ngani ini matanog.


I,6

********
pinupunan ko ngonyan an sraong bagong proyekto, mga dakitaramon kan mga rawitdawit kan Aleman na parasurat na si Rilke. Sarong panibagong kabtang ini sa buhay ko bilang nagmamawot na magin sarong parasurat sa Bikol.

2 comments:

john said...

Ikaw ba nag-antos sa pinansiyal o nga kamo kinahanglan nga usa ka dinalian nga cash sa pagbayad sa inyong mga bills? Ug kamo gusto sa pagkuha sa risgo sa pag-usab sa imong kaugalingon nga kinabuhi. Sulayi ug sa imong ATM blangko card karon ug sa taliwala sa mga lucky sa usa nga nakabenepisyo gikan sa card niini. Kini nga ATM card mao ang makahimo sa hacking sa bisan unsa nga ATM machines nga bisan asa sa kalibutan. ako nga masayud mahitungod niini nga blangko ATM card sa diha nga ako nangita sa trabaho sa internet mahitungod sa usa ka bulan na ang milabay. Kini tinuod nga nakapausab sa akong kinabuhi hangtud sa kahangturan ug karon ako moingon nga ako dato tungod kay ako usa ka buhi nga pagpamatuod. Ang dili kaayo salapi ako sa usa ka adlaw uban sa card mao kini $ 3,000. Bisan karon ug unya sa pagbantay sa Pumping salapi sa akong account. Bisan tuod nga ang card mao ang illegal nga apan walay risgo nga masakpan. Kini programa sa ingon nga paagi nga kini dili madali ug usab sa usa ka teknik nga kini nga imposible alang sa mga CCTV camera sa pag-ila kaninyo sa diha nga sa paggamit niini. Alang sa mga detalye kon sa unsang paagi sa pagkuha sa inyo karon contact speedhackersnetwork001@gmail.com

john said...

Are you suffering financially or do you need an urgent cash to pay your bills? And you want to take the risk of transforming your own life. Try and get your ATM blank card today and be among the lucky one's who are benefiting from this card. This ATM card is set capable of hacking into any ATM machines anywhere in the world. I have to know about this blank ATM card when I was looking for work online about a month ago. It has really changed my life forever and now I can say I'm rich because I am a living testimony. The less money I get in a day with this card is $3,000. Even now and then keep pumping money into my account. Although the card is illegal but there is no risk of being caught. It is programmed in such a way that it cannot be tracked and also has a technique that makes it impossible for the CCTV camera to detect you when using it. For details on how to get yours today contact speedhackersnetwork001@gmail.com